1. Hoe maak ik een account aan op Raven.nl

Door rechtsboven op onze website op ’Inloggen’. te klikken en vervolgens op ’Account aanmaken’. Hier vul je je voornaam, achternaam en e-mailadres in. Vervolgens kom je in je account omgeving. Hier kan je onder andere je wachtwoord aanpassen, je aanmelden voor onze nieuwsbrief en je factuur- en bezorgadres invullen!

2. Hoe wijzig ik de gegevens van mijn account?

Je kunt je gegevens wijzigen in je account omgeving. Allereerst dien je in te loggen in je account. Dit doe je door op ’Inloggen’. te klikken rechts bovenaan deze pagina. Wanneer je bent ingelogd zie je rechts bovenaan de pagina je naam staan en “mijn account”. Klik op “mijn account”. Hier zie je alle gegevens die door jou zijn ingevuld. Hier kun je je wachtwoord, adres en je gegevens wijzigen.

3. Kan ik mijn account verwijderen?

Je kunt je account helaas niet zelf verwijderen. Om je account definitief te laten verwijderen dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Vul hiervoor het contactformulier in met onderwerpregel verwijderen account. Vermeld duidelijk je naam en achternaam. Let op: je dient de aanvraag te versturen vanaf het e-mailadres dat staat in je accountgegevens.

4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Wanneer je jouw wachtwoord bent vergeten klik je op wachtwoord vergeten?. Deze link vind je naast de knop om in te loggen. Zodra je op wachtwoord vergeten? klikt wordt er aan je gevraagd om je e-mailadres in te vullen. Naar dit e-mailadres sturen wij een nieuw wachtwoord. Let op: dit e-mailadres dient hetzelfde te zijn als het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen.

5. Wat kan ik met een account op Raven.nl

Door een eigen account aan te maken bij Raven kun je een wensenlijst met producten bijhouden, zijn je gegevens automatisch ingevuld in het bestelproces en kun je jouw orderhistorie inzien.